magar
مقرموعود
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

Instagram

یک وقت هایی توی زندگی هست که باید فکر کنی ؛

خوب ِ خوب  ...

اما

 انگار یادت می رود یا می ترسی یا جوری وانمود می کنی که یعنی یادم رفته است فکر کنم ...

بعد از مدتی چنان به " اشتباه کردن" می افتی که نمیدانی چطور باید خودت را ادب کنی؛

کاش حداقل این مدت ، اینقدرها

– همینقدر که بین دو انگشت..... اشاره و شست من جا نمی شود –

طولانی نباشد ؛

کاش حداقل خودت زودتر از بقیه بفهمی چه فکر می کردی و چه شد ؛

کاش بشود چیزی غیر از " بی خیال ؛ دیگه دیره " در مقابلش بگویی؛

کاش راهی پیدا کنی و زودتر خودت را برسانی ...

ببین ؛

من نشسته ام در این دنیای ِ محل ِ گذر که نمی گذرد

و به رسیدن هایی فکر می کنم که نرسیدنش بهتر از دیر رسیدنش بود

و نرسیدن هایی که داغ شد بر دلم .

دیر یا زود می فهمی

بن بست همین راهی ست که به اجبار باید بروی و هیچوقت پایان نمی پذیرد ؛

یک بی نهایت ِ ممتد که زندانی ات می کند ؛

یک باتلاق  که آرام  آرام در آغوش می گیردَت ...

 حالا هرچقدر دوست داری بیرون ِ گود بنشین

 و خیال کن این هم نمایشی ست در توهّمات رومانتیک ات ؛

 باور کن با دهان بسته ، با همین چشم های بارانی هم می شود فریاد زد : أین المفرّ  ...

شوره زده ام بس که شور زد دلم برای شیرین زبانی هایی که کامم را تلخ کرد ؛

چندی ست زبانه نمی کشد این شعلۀ درون  ...

کمی تا قسمتی زلال شده ام ؛

اما نه به زلالی ِ باران بهاری ؛

شاید تا چهل روز ...

احرام بسته ام ؛

خودم را اجیر کرده ام ؛

تشویقم نمی کنی؟

این پردۀ آخر ِ نمایش ِ من است!

"ک ش ا گ"

پانوشت:

+ دل تنگی و یه چیزایی که نمیدونم چیه ؟! گاهی آدم رو مثل این تار عنکبوتی که به دور شکار تنیده میشه آدم رو احاطه میکنه و نمیدونی چیکار کنی....

+دلم برا یه روز اینجوری (+) تنگ شده تا کلی قدم بزنم و.....

+هیچ گاه بـه مخاطب خاص بـودن فکــر نکرده ام شایـد کسی با خواندن حـرفایـم مخاطبــم شـود. . .میـدانم خاص بـودن آسان نیـست ولـــــــی بسیـار شیریـن میتـواند باشـد!!!

+زمسـتان سردیست مـادرم میگوید:سرمـایـش بی سابقـه است! امسـال همـه چیز بی سابقـه بـود؟؟!!بـاران,سرمـا,شکسـتن,رفتـن,اذیت کردنم,علت کارهام,نفرتـــ ,باکـــــــی ندارم ازغیبتت,""خــــــــدا کندکـه برگــــــــــردی""

همیـن. .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">