magar
مقرموعود
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

Instagram

امروز دیدم در شهرستان خودمان

که به علت نامعلومی

بنر ها و پارچه نوشته هایت را

در آوردند!!

آری تو واقعا "گمنامی" شهید گمنام

پانوشت: گریه ام گرفت وقتی دیدم این صحنه را..!! آخه هنوز دو روز هم از خاکسپاری شما نگذشته......معمولا تو شهر اگه یکی فوت کنه حداقل یک هفته پارچه مشکی دم خونه اش میزنن و میمونه...اما بنر و پارچه نوشته های شما انگار به چشم "برخی ها" خوش نیامده!!!


هر کی عاشق شهدای گمنام هست زیر این مطلب یه چیزی بنویسه..همین!!


{نفس} :به خدا قسم این گمنامی بهتره ازاینکه وصایای اونارو شعارقراربدیم وعمل نکنیم وفراموش کنیم عمل کردنو.... به شناسنامه اش دست زده بود تا بتواند اعزام شود.قد و قامتش نشان نمی داد که کم سن و سال باشد.یکی که می شناختش این را وقتی گفت که رویاهای چهارده سالگی اش توی اروند غرق شدند...+شهید گمنام سلام...همین...!!

{ خادمین فاطمه زهرا } : کوچه هایمان را به نامشان کردیم که هرگاه آدرس منزلمان را می دهیم ، بدانیم از گذرگاه کدام شهید با آرامش به خانه می رسیم...نکند عکس آنها را ببینیم و عکس آنها عمل کنیم.

{ سحاب} :جایی گمنام  میشناسندش و جای دیگر مفقود الاثر!! آنجا که نامش نیست استخوانش هست..و آنجا که استخوانش نیست نامش ..اما برای مادر ... همان "پسرم "همیشگیست .

{ اویس} :بنویس شهید و بعد برو سر سطر همانجا که نخل هایش بدون سر نماز می گزارد و بیدهای مجنونش به سمت شرجی های افق در اهتزارند از این سطر به آن سطر از این خط به آن خط از این خاکریز به آن خاکریز حالا دیگه  این همه شهید را کلمه ها تشییع می کنند اصلا این خط آخر ندارد بدون معطلی به جای نقطه اشک هایت را بگذار و برو

{ افتخاری} : شهید نامجو میگن:ماها وارث رسالت و امانت شهدا هستیم.ولی ما امانت دار خوبی نبودیم و نیستیم! "همین"

{هوای حوصله} : شهید گمنام آنقدر نام آشنا هست که نیازی به تعریف و تمجید من گمنام نداردو اینکه این ملت همان ملتیه که قبل از اذان بودند 2هزار نفر ولی بعداز نماز شدند 100 نفر.چه شباهت عجیبی به جریان مسلم بن عقیل داردجریان ما کوفی ها ...

{ کیجا} : شهادت را نه در جنگ، در مبارزه می دهندما هنوز شهادتی بی درد می طلبیم غافل که شهادت را جز به اهل درد نمی دهند . . .

{ بهمن} :فقط میتونم بگم که شهدا شرمنده ایم!

{ انجمن اسلامی شبستر} : .ولی ما هنوز به این امیدواریم که:گرچه رفت ولی قافله راهش برجاست...

{ بنده خدا} : دلی که تنگه میخونه شهداشرمنده ایم  حضرت زهرا میخونه شهدا شرمنده ایم ....

{ رضا زارعی} : عشق یعنی استخوان ویک پلاک سالها تنهای تنها زیر خاک

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">