magar
مقرموعود
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

Instagram

آن روز ماهی قرمزمان خودش را از تنگ شیشه ای انداخت بیرون,

و من فریاد میزدم و هاج و واج نگاهش میکردم, 
نمیدانم اگر خواهرم خانه نبود,  چه بر سر بیچاره می آمد, از خودم بدم آمد
ولی چه تقلایی میکرد برای زنده ماندن!!!!!
میخواستم به او بگویم, باور کن این دنیا چندان هم ارزش ماندن ندارد
ولی نمیدانم شاید با این کار به خواسته اش رسید, 
چون مادرم ظرف بزرگتری برایش آورد
شاید دنیایش بزرگتر شد
نمیدانم شاید حالا خوشحالتر است
کاش زبان داشت و ازش میپرسیدم, دنیای آدم که بزرگتر میشود, خوشحالتر هم میشود
؟؟؟؟؟
ولی انگار نه
دیدمش
همانی هست که بود, حتی حالش بدتر بود, 
انگار دنیای آدم که بزرگتر میشه , دردهاش هم گنده تر میشه
ولی نه من همان دنیای کوچک خودم را میخواهم, تاب دردهای بزرگ ندارم
همان دنیا برایم شیرین تر است
دلیلش را فهمیدم
دلیل اینکه چند روزی حال صحبت با تو را نداشتم
ان روز من برای دنیا گریه کردم, به تو قول داده بودم , تا اشکهایم را به خاطر دنیا نبینی
ولی من......
مرا ببخش,  من زیاد سر قولهایی که به تو میدهم نمیمانم
عهد شکستن را خوب یاد گرفته ام
اشکهایم را به من برگردان, این بار سعی میکنم سر قولم بمانم
سعی میکنم......

پانوشت: ممنون از "ساحل امن" به خاطر این نوشته....

نظرات (۵)

اگه شکل آدمک رو میشد اینجا گذاشت , چند تا متعجبش رو میذاشتم 
ولی آدم زیر نوشته خودش هم نظر بذاره, خیلی کیف داره ها
به هر حال ممنون 
این نیز می گذرد.........
پاسخ:
و چقدر این روز ها سخت میگذرد......
  • خادمه ی حرم شاه عبدالعظیم ع
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    از فاطمه(س)گفتن که وضو می خواهد

    وارستگی و بغض گلو می خواهد

    بانو به خدا شرم از روی شماست

    چون فاطمه گفتن آبرو می خواهد

    شهادت بانوی دو عالم را خدمت حضرت مهدی عج و شما و همه شیعیان عاشق تسلیت عرض میکنم.

    پاسخ:
    صل الله علیک یا مولاتنا یا فاطمه الزهرا(س)
  • فانوس جزیره ...
  • حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند :
    بهترین چیز براى حفظ شخصیت زن آن است که مردى را نبیند و نیز مورد مشاهده مردان قرار نگیرد.
    بحارالأنوار: ج ۴۳، ص ۵۴، ح ۴۸٫

    سلام علیکم
    ایام شهادت حضرتش تسلیت باد ..
    آه مادرم ...
    التماس دعا
    چه نقاش ماهریست "سرعت اینترنت"وقتی که دانه دانه موهایت راسفید میکند :-);-)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">