magar
مقرموعود
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

Instagram

میخواهم تو را لو بدهم

بگذار همه بفهمند !


بگذار بگویم که برای هر بنده ات روزی پنج بار قیامت برپا میکنی
آنگاه اسمش را گذاشته ای نماز
بگذار بگویم, اذانت همان نفخ صور اول است که همه سر بر بالین مرگ میگذارند
بگذار بگویم, اقامه ات,  نفخ صور دوم است که همه دوباره زنده میشوند
وقتی برای نماز بلند میشوم, همان است که در پیشگاه تو آماده ام تا جوابگو شوم
تکبیرت چیست؟
وقتی دستهایم را بلند میکنم تا تکبیر بگویم, انگار میکنم که نامه ی عملم را به دستم میدهی
و وقتی شروع به قرائت حمد و سوره میکنم, همان است که نامه ی عملم را میخوانم

اقرا کتابک کفی بنفسک الیوم علیک حسیبا

و من,  بدنم چه میلرزد, انگاه که یاد واقعه ای این چنین می افتم
وای بر این هوس
وای بر این نامه
چه کرده ام؟
چه بر سر خود آورده ام؟

رسولت حق داشت که بر روی انگشتان پا ادای نماز میکرد, تا بندگی ات را بیشتر دریابد
طه, ما انزلنا علیک القران لتشقی, را که به او گفتی , آرامتر شد
و گرنه بیتاب ترین بود

پانوشت : دوستان مقر موعود نظرات تون برای این پست "برام مهمه"....بسم الهـــ.....

نظرات (۳)

عجب نوشته ای!!!
چقدر قلم زیبایی دارید
نفسم بند آمد
خدا چقدر لطیف بندگی را به خورد مان میدهد
ولی این نوشته, برگرفته از یک حدیث است, من شنیده ام
پاسخ:
مطمئنآ حرف و سخنی که از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند!!دست نوسنده اش درد نکند....
  • منم عزیز دلها
  • اری این چنین بود برادر .....

    سلام 
    خیلی زیبا بود
    باذکر منبع کپی کردم 

    یا علی 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">