magar
مقرموعود
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

Instagram

اسمش شد مد!!!
شلوار لی را برایمان فرستادند،اول زیاد هم بد نبود،
بعد شد آفت غیرت و حیا
پسرانه اش از بالا کوتاه شد و دخترانه اش از پایین
چادر شد مانتو های بلند،مانتو ها ذره ذره آب رفت،
حالا دیگر باید آن را بلوز
نامید،چادر چادری ها هم کم کم تبدیل به شنل شده،
یا آنقدر نازک که
بودنش طعنه ایست به نبودنش
حالا که دیگر شلوار جایش را به ساپورت داده،
روسری ها هم که از عقب و جلو آب رفته!
مانده ام فردا فرزندان این نسل هنوز هم
مادر

را اسوه پاکی و
پـدر

را مظهر مردانگی میدانند؟!!!

نظرات (۳)

  • حدیثه شفیعی
  • درسته
    ولی مادر وپدر حرمتشون بیش از این حرفاس...شاید وقتی به فکر مادروپدرشدن که بیفتن تصمیم به تغییر بگیرن...هیچی معلوم نیست

    پاسخ:
    خدا کنه .....
    سلام ببخشید من تازه چادری شدم اما چادری عربی میپوشم
    چادر عربی همون شنله؟
    من واسم سخته چادر معمولی بپوشم
    همین جوریش کلی مسخره میشم
    پاسخ:
    چادر عربی و غیر عربی نداره به نظر من چادر ساده و معمولی بهترین نوع چادر هست و نوع گرفتن و سر کردن ای چادر هم مهمه !  آدم پیش خدا سرش بالا باشه بهتره تا اینکه بین یه عده مسخره بشه!
    سلام
    ممنونکهجوابمودادین
    من تو کردستان زندگی میکنم.
    از وقتی چادری شدم همه ی دوستامواز دست دادم
    تنها کمکی که خدا بهم کرده خوندن مطالب مذهبی اینترنت و مطالعه ی کتاب های مذهبی
    یه بار راوی مون میگفت واسه خودتون استاد اخلاق پیدا کنید خیلی مهمه
    تو شهر ما اصلا استاد اخلاق نیست اونم شیعه
    همیشه از حضرت آقا کمک میگیرم شاید واسه خیلیا مسخره باشه اما همش به ایشون میگم و واقعا کمکم میکنن...آقای خامنه ای بهترین مرد ایرانن.من عاشقشونم
    پاسخ:
    سلام گرم خدمت شما...
    خیلی خوشحالم از خطه کردستان عزیز هم به وبلاگم سر میزنند و خوشحالتر شدم که شما "حجاب کامل" یعنی چادر رو انتخاب کردید . بنده هم با حرف راوی موافقم توی حوزه های خواهران و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران هستند اساتید اخلاق که میتونند کمک تون کنند.
    یه چیزی لابه لایه نظرتون جلب توجه میکرد و آن هم از دست دادن  دوستان تون به خاطر چادری شدن بود!!  به نظرم دوستی که بخواد به خاطر چادر که حفظ حیا و حریم یک زن ایرانیهست از آدم قطع ارتباط کنه همین بهتر که اسمش رو بگذاریم "نادوست"!
    اما بعد :
    عشق همه ما ایرانی ها حضرت ماه آقا سید علی خامنه ای هست که همه جانم فدای اوست....

    موفق باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">