magar
مقرموعود
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

Instagram


دوست مجازی من ...
چند وقت است برایت مینویسم
و تو میخوانی
وگاهی تو مینویسی و من میخوانم
دوست مجازی من
این روزها درد دلهایمان را
به زبان نمی آوریم
تایپ میکنیم
مانده ایم اگر این دنیای مجازی نبود
روی دیوار احساس چه کسی مینوشتیم
نامت زیباست اما افسوس مجازی هستی
پشت هر یک از این نوشته ها یک نفرنشسته است
میخواند،فکر میکند،گاهی هم گریه میکند،یا میخندد
برای چند دقیقه هم که باشد
از دنیای واقعی مرخصی میگیری
مینشینی برای دل خودت
گاهی هم شب و روز میچرخی در این دنیای رمز دار
ولی میدانم
قدر تمام لبخندهایت تنها هستی
اگر همدمی بود که مجازی نمیشدی
دوست مجازی من
گاهی آنقدر بیخود میشویم بین یک دنیا دروغ و اعتقاد
فراموش میکنیم خودمان را
دور میزنیم منطق و باورهایمان را
میخندیم/گاهی هم دروغ میگوییم
نمیدانم....
شاید این معجزه ی مجازی بودنت باشد
دوست مجازی من
بودنت را قدر میدانم

نظرات (۴)

سلام ممنون از لطفتون واقعا که چه زیبا نگاشتید. فکر کنم حرف دل همه وبلاگ نویس ها باشه.

بله حق باشماست این روزها خیلی کم میام نت راستش کمی دلسرد شدم ولی وافعیتش  کار توشبکه مجازی رو دوست دارم.ممنون که نده حقیر رو مورد لطف قرار دادین . موفق باشید.

پاسخ:
ممنون از حضور گرمتان .....امیدوارم همیشه به ما سر بزنید .....

التماس دعا
:)
متن زیبایی بود :)

سلام

متن بسیار زیبایی بود

خیلی زیبا

من متنی میخوام برای بهترین دوست مجازیم

و نمیدونم چطور اون همه عشقم بهشو بیان کنم (جفتمون دختریم جو گیر نشید😂)

و نمیدونم چطور توی گوگل بنویسم که متن خیلی قشنگیو بیاره

ممنون میشم راهنمایی بفرماید

پاسخ:
سلام آنچه از دل بر آید لاجرم بر دل نشید....حرف دل بنویسید بر دلش می نشیند 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">