magar
مقرموعود
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

Instagram

لحظه هایی هستند که هستیم...
چه تنها،چه در جمع...اما خودمان نیستیم...
انگار روحمان می رود، همان جا که می خواهد...
بیصدا!!! بی هیاهو!!!همان لحظه هایی که...
راننده آژانس می گوید: رسیدین!!!
فروشنده می گوید: باقی پول را نمی خواهی؟؟!!
راننده تاکسی می گوید: صدای بوق را نمی شنوی؟؟!!
و مادر صدا می کند: حواست کجاست؟؟!!
ساعت هایی که...شنیدیم و نفهمیدیم...خواندیم و نفهمیدیم...دیدیم و نفهمیدیم...
و تلویزیون خاموش شد....آهنگ بار دهم تکرار شد!
هوا روشن شد....چای سرد شد....در یخچال باز ماند...
و در خانه را قفل نکردیم!!!و نفهمیدیم کی رسیدیم به خانه!!!!و کی عوض شدیم!
و چطور یکباره آنقدر بزرگ شدیم...
و موهای سرمان سفید شد...
و از آرزوهایمان کی گذشتیم؟؟!!
و کی دیگر برای همیشه فراموش کردیم ؟؟!!
و کی فراموش شدیم!!!
یک لحظه سکوت به احترام تمام لحظه هایی که خودمان نبودیم...

نظرات (۴)


قشنگ بود خیلی قشنگ انگار از عمق وجود نوشته اید  دلنشین بود ولی درد داشت
اشتباه که نمیکنم؟
پاسخ:
نه اشتباه نمیکنید....
پیچیده اش نکنین چتونه شما؟ رک و راس بگین مام بفهمیم, فقط میشه خواهش کنم حاشیه نرین, برام سوال شد
پاسخ:
این پست نشان از "درد" هست........همین
هر که بامش بیش برفش بیشتر نه؟ موفق باشید, باید گذاشت همه چیز خودش حل شود
  • اسمم مهم نیس
  • آخه پسر خوب من نمیدونم تو چه دردی داری؟ کار که داری,  ازدواج کردی, از زندگی چی میخوای؟تا جایی که من میدونم آدم مذهبی هستی , مشکل مال ماست که هیچی زندگیمون معلوم نیس نه کار داریم نه ازدواج کردیم مگه غیر اینه ؟, میدونی مشکل تو چیه؟اینکه میخوای همه دنیا رو تنهایی و یه روزه درست کنی و نمیتونی و عذاب میکشی , که این هم از مرفه بودنه, آدمی مثل من  با هزار تا مشکل چه به این کارا؟, برداشت من اینه دیگه نمیدونم تا چه حد درسته و تا چه حد نادرست, من برداشت خودمو گفتم, این پست هم همین رو میگه , ادم اینجوری که فکرش به زندگیش نیست و نمیفهمه کی رسیده و مادرش هی میپرسه حواست کجاس, یا اونقدر بیچاره قرض و قوله داره یا بیچاره عاشق شده  یا هزار تا بدبختی دیگه داره وگرنه حواسش به خودش و زندگیش هست 
    موفق باشی اینقدر ننال
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">