magar
مقرموعود
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

Instagram

دوست دارم بدون خجالت از کسی کمی درد دل کنم! هدف هم ذیق صدر دادن به مومنین نیست ....دوست دارم برسد به دست تو ... ای امام خوبیها!  ما گناه می کنیم . در انظار هم گناه می کنیم . آرام آرام دارد قبح گناه می ریزد . زشتی غیبت و تهمت. خودم را می گویم. یک موقعی تذکر می دادیم که : ای بابا ! غیبت نکن ! حالا خدا طبق فرمایش صادق الائمه علیه السلام خودمان را به گناهانی که دیگران را از آن نهی می کردیم مبتلا می کند. بد دهانی ها داریم و شوخی های زیاد می کنیم.
نمازهایمان مثل روزنامه خواندن است با این تفاوت که در روزنامه خواندن گاهی توجه مان به عمق مطلب ! جلب می شود اما در نماز هیچ!
بی حجابی و بد حجابی در حال غوغاست و این مسئله در همه ی خانواده هایی که یک زمانی متدین و مذهبی بودند سرایت کرده . اینترنت گردی اکثر جوانا منجر به دیدن تصاویر غیراخلاقی یا نوشته های غیر اخلاقی می شود...
هر سال تعداد کمتری روزه ی مستحبی می گیریم. هر ساله اعتکافها زیادتر و معتکف کمتر می شود. کارمندها از ساعت کاری درآمد و حقوق حرام و شبهه ناک کسب می کنند. کارگرهای کم درآمد ، تقوا و امانتداری را فدای دخل و تصرف در اموال می کنند.
این اوضاع ملت شیعه است!
وای بر متولیانی که در جهت تعالی و اصلاح دین و معیشت ایتام آل محمد صلوات الله علیهم نکوشند ، این همه بلا و عذاب فقط ناشی از گناه مردم است ... اولیای الهی در حال پرکشیدن به اعلی علیین هستند و ما دنبال شرح حال نویسی و کرامت جویی و بزرگ کردن نفس مان هستیم!!! یاالله
کیست که در شبانه روز لااقل یک بار یاد صاحب اصلی کند . آن کسی که دائم در فکر ماست و دعایمان می کند!
دلم از خودم گرفته!
از اینکه با اعمال و اقوالم دائماْ در حال آزرده کردن و رنجاندن امامم هستم و خسته هم نمی شوم و خجالت هم نمی کشم!!! و عادت دائمی ام شده دلم گرفته . . .
چرا دل من با شما آشتی نمی شود ای حجت خدا ؟!
چرا با آنکه شما به من توجه می کنی اما من دور خودم می چرخم و در قیل و قال دنیای خودم درگیر مانده ام ؟!
چرا اینقدر گناه کرده ام که لوحه ی دلم سیاه شده و گاهی هم که گریه ای از سر دلتنگی می ریزم پاکش نمی کند ؟
چه چیزها آرزو می کردم و می خواستم و چه شد ؟!!!
ما آرزوهای بزرگ داشتیم اما عمل هم نداشتیم ، این حدیث نفس ها را هم اگر نکنم که اسم شیعه را باید از رویم برداری ای امام خوب!

پانوشت : از حلقه کمند لایمکن الفرار . . .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">