magar
مقرموعود
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

Instagram


گفتم که بگیر امشب یک فال،خداحافظ...

ماندم به خدا در این احوال،

                                خداحافظ...

سیب دلت از آن شب در دامن من افتاد

سیبت نرسید افسوس،آن سال،

                                 خداحافظ...

تلخ است تمام این تک واج و هجاهای

رفتم و نمی آیم امثال خداحافظ

دارند مرا امشب مثل خوره می بلعند

آن خاطره های تلخ،آن حال خداحافظ

گفتی ننویس امشب از غصه دلتنگی

یک شاعر تکراری شد لال ،خداحافظ

یکبار دگر شاعر آن حافظ جیبی را

بردار و بگیر یک فال با حال خداحافظ...


پانوشت : ......................................................را تو بنویس!

نظرات (۳)

من از تمام خداحافظ ها دلگیرم.
من کمی حسودم، تو را اگر به خدا بسپارم، او بهتر از من است و شاید مرا فراموش کنی و محو او شوی
اما چه کنم خدا خیر الحافظین است و من تسلیمم...
خوب بود
سلام
سال نو مبارک
ما را به پستی جدید به سال نو دعوت نمی کنید
پاسخ:
سلام
 حتما....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">