magar
مقرموعود
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

Instagram

این روزها سخت حسودیم می شود به دوستانی که وقتی به وبلاگشان سر میزنم می بینم با فراقت به نوشتن دل نوشته هایشان مشغولند! آن هایی که دل و عقل و کارشان به هم پیوند خورده است. آن وقت من برای یک "ایمیل چک کردن" هم باید خون به دلم شود! کلافه می شوم از این همه "بی وقتی" و "بدو بدو" برای راهی که نمی دانم عاقبت بخیرم خواهد کرد یا نه!  نمی دانم روزی می رسد که راضی از "راه"طی شده ، به گذشته ام لبخند بزنم؟!

پر رنگ ترین دعایم به درگاهت این بوده که .......

پر رنگ ترین دعایم به درگاهت این بوده که راه را تو نشانم دهی نه آنکه خود می بینم و می انگارم.  خیلی می ترسم از عبث بودن راهی که هیچ وقت هم به میل نیامدم اش، اما با این وجود برایش تلاش کردم، تلاش کردم به این امید که روزی ...

اکنون آیا

در "مسیر" م؟!

این همه تلاش ، بی معنی نیست؟

می شود آیا با بنده ات حرف بزنی لطفا ؟!!

زیاد می بینم بچه ها می آیند و در وبلاگشان می نویسند:"این روزها دعایم کنید" و...

من اما می دانم بیننده ی این جا  فقط خودت هستی ، عاجزانه از خودت می خواهم:

دعایم کن!

کمکم کن ،

 دستم را بگیر،

سخت دل تنگت آن روزهای "خاص" هستم. همان روزهایی که قولشان را داده ای

می دانم به وعده ات عمل می کنی

نظرات (۳)

اما من وقتی به وبلاگ شما می آیم، احساس می کنم شما خیلی متفاوت تر از دیگران می نویسید، انگار افق نگاهت آن سوتر از وبلاگ های دوستان است... در قلم تو فراقت دلتنگی داد می زند...
اما نوشتن حرف ها، شاید کسی نخواند، اما ذهنت خالی میشود، در این روزگار پر حرف، باید ذهن را خالی کرد، اگر بماند انسان را می برد به ناکجاآباد...
امروز اتفاقا داشتم در گلزار شهدای تهران به مسیر رفته و اینده فکر می کردم و عجیب دلک شکست...
پاسخ:
از حضور سبزتان در مقر موعود ممنونم...
  • حسین زاده
  • سلام
    مطلبتون از لحاظ یه نوشته برای وبلاگ زیباست ولی امیدوارم نظر و عقیده شما واقعا اینگونه نباشه.
    مخصوصا اون بیت که در جواب زبور دل نوشتید.
    موفق باشید.

    سلام

    ناگهان زود دیر می شود

    پاسخ:
    ؟؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">