magar
مقرموعود
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

Instagram

ﻣﯿﺪﺍﻧﯽ؟
ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﺍﺯ ﺁﻧﺠﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﺷﺪ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﯿﻢ ﻣﺎ ﻣﻨﻄﻘﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ
ﯾﮑﯽ ﻣﺎﻥ ﭘﺮﺳﯿﺪ ﻣﻨﻄﻘﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﭼﯽ؟
ﺁﻥ ﯾﮑﯽ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ ﯾﻌﻨﯽ ﻫﺮ ﺑﻼﯾﯽ ﺳﺮﺕ ﺁﻣﺪ،
ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺩﺭ ﻧﯿﺎﯾﺪ...
ﺍﯾﻦ ﺷﺪ ﮐﻪ ﯾﺎﺭﻣﺎﻥ ﺑﺪ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺻﺪﺍیمان ﺩﺭ ﻧﯿﺎﻣﺪ...
ﻋﺰﯾﺰﻣﺎﻥ ﻣﺮﺩ ﻭ ﺻﺪﺍیمان ﺩﺭ ﻧﯿﺎﻣﺪ...
ﻋﺸﻖ ﻣﺎﻥ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺻﺪﺍیمان ﺩﺭ ﻧﯿﺎﻣﺪ...
ﺗﻮﯼ ﺧﺎﻧﻪ ، ﺳﺮ ﺧﺎﮎ ، ﻭﺳﻂ ﺳﺎﻟﻦ ﻓﺮﻭﺩﮔﺎﻩ
ﺑﺠﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮔِﻞ بر ﺳﺮﻣﺎﻥ ﺑﮕﯿﺮﯾﻢ ﻭ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﭼﻨﮓ
ﺑﺰﻧﯿﻢ ﻭ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺑﮑﺸﯿﻢ ﻭ ﺷﯿﺸﻪ ﺑﺸﮑﻨﯿﻢ ﺗﺎ
ﻧﺸﮑﻨﺪ...
ﻧﺮﻭﺩ...
ﺑﻤﺎﻧﺪ...
ﻫﯽ ﻣﻨﻄﻘﯽ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﮐﺮﺩﯾﻢ . ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﯾﻢ
ﻭ ﺑﻐﺾ ﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﻗﻮﺭﺕ ﺩﺍﺩﯾﻢ ﻭ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺯﺩﯾﻢ .
ﻣﺜﻞ ﺍﺣﻤﻖ ﻫﺎ ﺩﺳﺖ ﺗﮑﺎﻥ ﺩﺍﺩﯾﻢ ﻭ ﮔﺬﺍﺷﺘﯿﻢ ﺭﻓﺘﻨﯽ ﻫﺎ ﺑﺮﻭﻧﺪ
ﺍﺯ ﺧﺎﻧﻪ ، ﺍﺯ ﺩﻧﯿﺎ ، ﺍﺯ ﺩﺳﺖ...
بدبختی بیشتر از این میشه؟؟؟

نظرات (۵)

yani chiiii
  • حدیث دوست
  • متن جالبی بود

    ولی از وقتی خوندمش دارم فکر میکنم
    یعنی اگه اینکارارو میکردیم
    خوشبخت بودیم؟
    خوشبختی حس خوبیه که در لحظه باید درکش کرد

    پارادوکسی شده برام این متن :|
    پاسخ:
    این یه واقعیت هست ما خیلی بغض میکنیم ...چرا نباید داد زد ؟ چرا نباید دعوا کرد ؟ چرا نباید بلند بلند گریه کرد؟ و خیلی چرا ها که جوابی براش ندارم.
  • حدیث دوست
  • عقاید ، عرف ، فرهنگ ، جامعه و قوانین نانوشته عموما رفتار ما رو جهت میدن

    قبول دارم احساسات فرو خورده زیادی داریم
    ولی بازم هر طور فکر میکنم نمیتونم به خودم بقبولونم غیر این بود خوشبخت بودم

    سلام

    خیلی ممنون برای مطالبتون

    بیشترشون حرفای دلن انشالله موفق باشین و زندگی آرامی کنار همسرتون داشته باشین

  • زهرا رستگار
  • غرور واژه ی بهتریه .. تا بدبختی...
    من این سبک غرور رو میپسندم!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">