magar
مقرموعود
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

Instagram

یک نفر گفت: امام رضا! «لا تَنسِنِی مِن الدّعا»، من را فراموش نکن از دعا.
آقا امام رضا (ع) فرمود: شما از کجا می‌دانی من شما را فراموش می‌کنم که نیاز بود تذکّر بدهی؟
گفت: آقا! ببخشید.
آقا فرمود که چرا گفتی ببخشید؟
گفت: خب شما من را فراموش نمی‌کنید از دعا. فرمود روی چه حسابی؟ حسابش را بگو.
گفت: آقا! شما شیعیان‌تان را دعا می‌کنید من هم جزء شیعیان‌تان هستم. خب پس حتماً برای من هم دعا می‌کنید.
آقا فرمود: نه، این‌جوری نیست. وقتی تو دوست داری من برای تو دعا کنم، همان لحظه من دستم را می برم بالا و با اسم برای تو دعا می‌کنم.
....

آقایان و بانوان محترم!
الان امام زمان (ع) نسبت به ما مثل امام رضا (ع) است یا نه؟
چرا شُل جواب می‌دهید؟ هست یا نیست؟
ما باور می‌کنیم که تا هوس کنیم آقا امام زمان دعای‌مان کنند همان موقع حضرت دست‌شان را برده اند بالا دارند با اسم خصوصی برای ما دعا می‌کنند؟
می‌توانیم این را باور کنیم؟

یا امام زمان (عج) برای ما دعا کن ...


"به نقل از حاج آقا پناهیان"

نظرات (۴)

  • نردبانی تا خدا
  • سلام
    چقدر زیبا بود... کلی روحیه گرفتم :)
    خدا قوت
  • ... یک بسیجی ...
  • دارد حنای توبه و شرمی که داشتم
    پیشت عزیز فاطمه (س) بی رنگ می شود...
    آقا ببخش...
    آقا ببخش ، بس که سرم گرم زندگیست...
    کمتر دلم برای شما تنگ می شود...
    اللهم عجل لولیک الفرج

  • باغ البالو
  • با عرض سلام و ادای احترام به جوان رعنای تسوج و تشکر از فعالیت و انتشار اثار خوب  اگر امکان دارد تاریخ نشر مطالب را مشخص بفرمایید ضمنا چرا این همه پست در یک مدت کوتاه امیدوارم همچنان پویا و با نشاط پیشروی کنید
    پاسخ:
    سلام ممنون از حضور گرمتان در مقر موعود...
    تاریخ انتشار رو از قالب حذف کردم چون در گرافیک سایت خوب نمیشد ولی توضیح بدم :
    بنده هر روز وبلاگم رور آپ میکنم و گاهی هم چند روز در میان ....تاریخ تازگی پست ها رو از نگاه خواننده از بین میبرد!! برای همین تاریخ نگذاشتم.

    ممنون از نگاه تان...
    سلام
    مطلبتان جالب بود
    شما در وبلاگ ما لینک شدید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">