magar
مقرموعود
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

Instagram

گاهی دلم می گیرد از سخنانی که در شانم نیست...

گاه دلم می گیرد از صداقتم که هیچکس را لایق آن نمی بینم

گاه دلم می گیرد و شک می کنم به طرز نگاه کردن چشم هایم

گاه دلم تنگ می شود به وعده هایی که می دانستم نیست اما برای دل خوشی هایم کافی بود

گاه دلم می گیرد از سادگی هایم ...

گاه دلم می سوزد برای وفا داری هایم...

گاه دلم می سوزد برای اشک هایم ...

و گاه دلم میسوزد از روزگاری که در آنم...

این نبود آنچه در انتظارش بودم.


پانوشت : جملات بالا رو آقا "مهدی غیاث بیگی " دوست خوبم ارسال کرده که ازش ممنونم....

نظرات (۴)

سلام قارداش

گاهی دلم برای.......

قشنگی دی قارداش
پاسخ:
فدای داداش

سلام

عیدتان مبارک

 عیدانه:

وَ قَالَ [ امیر المومنین  علی علیه السلام] عِنْدَ تَنَاهِى الشِّدَّةِ تَکُونُ الْفَرْجَةُ وَ عِنْدَ تَضَایُقِ حَلَقِ الْبَلَاءِ یَکُونُ الرَّخَاءُ .

و درود خدا بر او ، فرمود: چون سختى ها به نهایت رسد، گشایش پدید آید، و آن هنگام که حلقه هاى بلا تنگ گردد آسایش فرا رسد.

حکمت 351 نهج البلاغه

پاسخ:
بایرام مبارک
گاهی دلم تنگ می شود برای قلبم که غریبانه دارد می شکند...
و گاهی بغض دلم تو غربت تسوج گیر می کند و من می مانم و گیتارم
پاسخ:
خخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">